2013. április 12., péntek

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

megpróbáltam megnézni (de csak azért mert azt írtad a keddi posztban hogy annak köze van ehhez).
két teljes percig bírtam ezt a libát (az előzőt is lelőttem 2 perc után, amire emez "válaszolt")

az egyetlen dolog, ami tetszett ebben a két videóban, a kólareklám a második előtt, amiben egy kockahasú hapsi nekivetkőzik.:P megyek is, megnézem még egyszer :D

ee_version írta...

Pedig fontos dolgokat mondanak.

Névtelen írta...

azt én elhiszem, de van neked szükséged arra, hogy ők elmondják? merthogy szerintem tudod te magadtól. sőt, sok esetben te _jobban_ tudod, mint ők.

de még inkább: van _nekem_ arra szükségem arra, hogy ők elmondják? bármi is a téma, sokkal szívesebben hallanám a te szádból a te véleményedet (még ha egyezik is videóban szereplő libuskák véleményével), minthogy őket hallgassam. te a barátom vagy, ők nem. és nem csak azért nem, mert sose találkoztam velük, hanem azért sem, mert szerintem idegesítő a stílusuk. a tiéd meg nem...;)

ee_version írta...

Hát, engem Meekakitty nem idegesít, sőt, értelmesnek, szórakoztatónak és egyedinek találom; a másik lánnyal kapcsolatosan közömbös vagyok, őt egy kicsit lassúnak tartom, viszont azért nagyon ütős a videója, mert magáról beszél és nagyon őszintén.

Más részről, ha találok egy videót/verset/idézetet, ami tetszik, ami számomra valamiért érdekes, azt ki szokta ide rakni, nem kell megnézni :) A saját szavaimmal pedig leírtam, amit gondolok abban a bejegyzésben, ami erre visszalinkelt.

Névtelen írta...

Félreértés ne essék, nem azt írtam, hogy ne tegyél ki ilyeneket - csak annyit írtam, hogy nekem nem sikerült végignézni egyiküket sem ;) (*)

hogy őszinte legyek, ritkán szokott sikerülni, bármilyen videót linkelsz be.:D
lehet, hogy nem vagyok fogékony a 21. század kommunikációs csatornáira, mint pl. ezek a videó-posztok. (pláne, amelyik több mint 3 perces :)) jobban fekszenek a "hagyományos", írott posztok... esetleg a képregények...

az is benne van szerintem, hogy ha az ember posztot ír, azt be kell pötyögni, a videóba viszont csak lökni kell a sódert, és az sokkal egyszerűbb mint írni, meg gyorsabban megvan.
aztán kicsit megvágni, a videóvágás meg persze olyan, hogy az ember inkább bennehagyja, ha már felvette, mert ugye az internet elbírja, minek is kivágni?...

(*) és hát végülis azért posztolod ki a bármit, mert szívesen beszélgetnél róla - vagy nem?...:DDD

ee_version írta...

Ez a csúnya lány videójával kapcsolatosan jogos, Meekakitty viszont profi, ős addig vágja, amíg csak a lényeges marad, és élőszóban gyorsabb, mintha ugyanezt olvasnád... Ha blogban írná, úgy linkelném, de hát ebben a formában létezik az alkotás, ezt tudom mutatni :)

Névtelen írta...

Na de pont ezt mondom, hogy ha ezt a sok sódert be kéne pötyögnie, az olyan rettenetesen sokáig tartana (nem csak olvasni, írni is), hogy biztosan megerőltetné magát, és inkább megfogalmazná velősebben a mondanivalóját.:P
Tudod, ha valaki igazán otthon van egy témában, az tud róla egyhetes kurzust tartani, de ha kell, össze tudja foglalni 1,5 percben, amíg a lift felér az ötödikre.;)

A csúnyalány pedig nem csúnya. Nem is egy bombázó, nyilván, csak egy teljesen átlagos csaj.
De ugye ha ronda vagyok, de büszke vagyok rá, akkor én máris milyen különleges ember vagyok egy olyan világban, ahol mindenki más szép akar lenni, nemdebár? :P
Arról miért nem ír / beszél senki, hogy "tök átlagos vagyok"?...

ee_version írta...

Szerintem eléggé tömör volt a linkelt videó, bepötyögve sem lett volna túl hosszú.

A csúnya lány nem arról beszél, hogy büszke rá. Hanem, hogy nem akarja azt hallani, hogy "de nem is vagy olyan csúnya", mert nem igaz, és ezzel ugyan jó szándékkal, de a lényeget fedik, ami az, hogy nem annyira fontos, hogy valaki szép-e. Összetett kérdés ez.

Névtelen írta...

> nem akarja azt hallani, hogy "de nem is vagy olyan csúnya", mert nem igaz <
Dehogynem igaz. A csúnyalány azt állítja, hogy ő csúnya, de ez nem igaz. Marilyn Manson, ő pl. csúnya. A csúnyalány egyszerűen csak nem szép, és hatalmas különbség van a "csúnya" és a "nem szép" között!

És ha nem lenne fontos, hogy valaki szép-e, a csúnyalány nem készítene erről a témáról videót. Sőt, ha nem lenne fontos _neki_, hogy _ő_ szép-e, nem állítaná, hogy márpedig ő csúnya. És ezért aztán senki nem mondaná neki, hogy de nem is!:P
Összetett kérdés ez...;)

ee_version írta...

Nem, nem nem. Nemtom, végül végig nézted a két videót? Mert annyira kristálytisztán ki van fejtve bennük az, hogy mi a helyzet és mit várnak, hogy nem tudom én sem világosabban. De majd este összeszedem magam és nekiülök, megpróbálom :)

Névtelen írta...

Végignéztem, hogy a fene vigye el. Fájt :D

A csúnyalány először hosszasan magyarázza, hogy ő rondának érzi magát, és ettől neki jó ("I am happy a lot of the time to think of myself as ugly")

Aztán hosszasan elemzi, hogy mennyire csodálatos az élet maga, hogy lélegzünk, meg ilyesmik.
Majd elkezdi az állatvilág szépségét (!!!) ecsetelni, hogy mennyire jól néznek ki az oroszlánok meg "még a tehenek is" (figyeld a megfogalmazást!) (és véletlenül sem a véznaujjú makit említette... vajh miért...), és hogy az emberi faj úgy en bloc mennyire rusnya.
És még azt mondja, hogy neki nem fontos a külső? Kit akar becsapni? (Költői kérdés volt, nyilván saját magát.)

Szóval, értem én, hogy a csúnyalány azt várja, hogy ne mondják neki hogy "de nem is vagy csúnya", mert csúnyának lenni alapvetően OK (kellene legyen); és az szeretné, hogy a külvilág elfogadja őt olyannak, amilyen, tehát adott esetben "csúnyának", de ehhez az első lépés az lenne, hogy _ő_ elfogadja saját magát olyannak, amilyen...

ee_version írta...

Baromi furcsa, hogy ugyanazt nézzük és ennyire mást látunk...

Névtelen írta...

Azt ígérted, leírod, mit láttál ;)

Szerinted a csúnyalány boldog?
Szerintem nem. És félő, hogy nem csak átmenetileg nem. És ennek semmi köze a külsejéhez. És ez baj (nem nekem, neki).
Azt hiszem, a többi csak részletkérdés...

ee_version írta...

Igen, ígértem, bocsánat, csak hulla fáradtan jutok mindig idáig, most is.

Szerintem a csúnya lány csúnya, tényleg. És hogy Szerinted nem, az azt mutatja, hogy nálam kevésbé felszínes vagy. Mindenesetre ő egy olyan lány, akit a legtöbb ember feltehetőleg nem tart fizikailag vonzónak, és persze ez _lényegében_ nem számít, de azért szar érzés.

És arról beszél, hogy van, amikor ezt el tudja fogadni, egész jól el van vele, és van, amikor nehéz. Azért nehéz, mert a kinézete olyan, amilyen, és a világban a kinézet fontos. És ennél csak az rosszabb, amikor emberek azzal próbálják vigasztalni, hogy "nem iy vagy olyan csúnya", ami vagy igaz, vagy nem, de szerinte nyilván nem, a lényegi problémájára viszont nem válasz: hogy ő nagyon szeretné, ha nem ez lenne a kiút, hanem, ha nem számítana annyit a külső, amennyit számít. Pláne, hogy az állatvilágban kb az ember néz ki a legidiótábban, talán a véznaujjú makinál s inkább.

Meekakitty is erről beszél, hogy miután ez a lány összeszedte minden erejét és megcsinálta ezt a videót, ami arról szól, hogy neki nagyon nehéz, hogy ennyire a külsőre fókuszál a társadalom, emberek totális jóindulatból azt kommentálják neki, hogy "de hát nem is vagy csúnya". Ez nem empatikus.

Nem gondolom, hogy a lány azért csinálta ezt a videót, hogy azt hallja, hogy nem csúnya. Azt sem gondolom, hogy azt állítja, hogy a külső nem fontos, szerintem azt állítja, hogy túl fontos, és ez pont ilyenek miatt baj, mint ő.