2017. október 20., péntek

Szeretnék egy lakást, napfényeset, legfelső emeletit, a Lövőház utcában, vagy az Allee környékén, múlt század eleji, négy-öt emeletes házban. Szeretnék bele tartós, nehéz, tömörfa bútorokat gyűjteni, szépen apránként, felújítani a saját kezemmel, a lakást is, a bútorokat is. Szeretnék egy hatalmas gardróbot, amit feléig-negyedéig töltenék csak ruhákkal, de csupa olyan darabbal, amit igazán szeretek, nem csak placeholder. Szeretnék egy tabletet, azon néznék esténként sorozatokat, míg főzök, vagy csak úgy, bekuckózva egy meleg takaró alá. Szeretnék új, kényelmes, csinos otthoni ruhákat, amikben nem ciki ajtót nyitni, és a nadrág résznek van zsebe és nem esik ki belőle a telefon. Szeretnék olyan házicipőt, ami meleg is, meg kényelmes is, meg nem megy tönkre egy hónap után. Szeretnék megtanulni kötni. Szeretnék találni egy olyan sportot, amit van kedvem csinálni, nem csak az hajt el az edzésre, hogy ez nekem majd milyen jó lesz utána. Mert az nem hajt el. Szeretnék színházba menni és filmeket nézni, és sokat olvasni, és minden nap főzni, és nagyokat kirándulni.

Első napom tanulmányi szabadságon, most már tényleg meg kell írni a szakdolgozatot.

4 megjegyzés:

cavecat írta...

Nekem Tchibo-s házicipö(i)m vannak, eddig egyetlen egy ment tönkre, az is kb. 5 év (!) után. Egyszerüen széttapostam, és már nem fogta rendesen a lábam, de továbbra is remekül nézett ki, csak nem volt olyan kényelmes mint újkorában.
Merem ajánlani a Tchibo-s házicipöket! Van mindenféle: csizma-alakú, balerina-alakú, keménytalpú, puhatalpú (én pl. itthon puhatalpút hordok, hogy ne kopogjon a parkettán, de otthon keménytalpút, mert a burkolókövek közötti dísz fémléc kiszakítja az alját a puhatalpúnak). Nem mindegyik szép, de a többség -szerintem - igen.
Pl. ez hogy tetszik?
https://goo.gl/t6j5tQ

Ugyanitt lehet jó minöségü, zsebekkel rendelkezö melegítönadrágot is kapni...

(Már látom a lelki szemeim elött ahogy szakdoga-írás helyett a Tchibo honlapját böngészed ;P)

Anna írta...

Ez mind valóban remekül hangzik! És megvalósítható ráadásul!

Hozzáteszem, az is jól hangzik, hogy a tanulmányi szabadság első napján tele vagy tervekkel. Még akkor is, ha a tervek egyelőre nem (csak) a szakdoga körül forognak. Nekem ennyi tervem rendszerint csak elmében kipihenten szokott lenni! Szóval hajrá!

ee_version írta...

Nekem a boltban mindig csalódást okoznak a Tchibós termékek, valahogy sokkal jobban fotózzák őket, mint illik. De amúgy jár nekem a hírlevél, úgyhogy ez nem fog az eddigieknél több időt elvenni a szakdogától. Az inkább úgy szokott történni, hogy ülök otthon a gép előtt és abszolút nem tudok rá figyelni. Nem jellemző, hogy aktívan csinálnék helyette valamit.

ee_version írta...

Ó, nekem mindig vannak vágyaim, ezek közül nem mind egyformán reális...